Torsdag, nya tag!

Tja tja! ny dag och nya tag. Vilket innebär att det blir en jävla massa skjutande ikväll. Patrik.S ringde mig precis och frågade om vi skulle låta jeppe^UlTrAkiLlLER^aWp*No-SouNd* joina fnatic, vilket betyder att vi måste kicka antingen harley eller christopher. Men det lutar åt christopher faktiskt, då han inte är bra på fotboll, känner vi att han inte tillför någon nytta till laget. Men hursom helst så kommer dagen bestå av massa hs, vilket resulterar massa pengar;) behöver nämligen slipa min kniv, men orkar inte göra det själv. Så där går det åt ett par hundra, men jag klarar mig! bara jag har råd med en colt /ak varje jävla runda så jag kan skjuta ner er era jävla fittnyllen fattar ni, nebahsK hejdå alla bloggerZ pusspuss tja tjaaaa

Kommentarer
Postat av: asd

sämst blogg

2009-05-31 @ 03:21:40
Postat av: asd

bäst blogg

2009-06-20 @ 15:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0